رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

محمد حماقي: مش هجوز بنتي وقلة الذوق أكتر حاجة بكرهها

محمد حماقي
محمد حماقي

حل الفنان محمد حماقي ضيفا على برنامج Big Time، الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب وخلال لقائه كشف عن رأيه في الانتقادات التي يتعرض لها عبر مواقع التواصل الاجتماعي، مؤكدا أنه لا يحب النقد.

تصريحات حماقي في برنامج Big Time Boadcast 

قال محمد حماقي: أكثر حاجة بكرها الإهانة والنقد مش بتقبله ومش بكون مبسوط منه، التدني في الذوق وإننا نشتم وميبقاش عندنا ذوق، أصل الإنسان أصلا اللي خلاه إنسان إنه عنده ذوق.

ليرد عليه الإعلامي عمرو أديب قائلا: الناس بتبدأ تغلط فيك بـ أمك،  ولو رديت تبقى قليل الأدب، كن متسامحا، لكن أنت مباح البشرية كلها تقولك أمك، ليعلق محمد حماقي قائلا: عارف ليه علشان قلت رأي عكس رأيهم.

استكمل محمد حماقي: في تصنيف يخص درجات الثقافة في وقت قلة الأدب، يعني واحد يشتمك مينفعش ترد علشان أنت راقي، اللي شتمك غلط واللي أنت شتمته أنت خدت حقك، مفيش حاجة  أسمها أنت فنان مينفعش ترد يعني انفجر أموت.

قد تكون صورة ‏‏‏شخص واحد‏، و‏لحية‏‏ و‏تحتوي على النص '‏أكتر حاجة بكرها هي قلة بصراحة الذوق أننا نجرح بعض ومايبقاش فاش عندنا ذوق ما أهو الإنسان مش ماشي يلطش في الناس لازم يحافظ على مشاعرهم. اللي خلاه إنسان أنه عنده ذوق تصريح تلفزيوني www.besraha.com محمد حماقي يكشف عن أكثر ما يكرهه‏'‏‏

كما تحدث الفنان محمد حماقي عن علاقته بابنته فاطمة وحبه الشديد لها، مشيرًا إلى أنه لن يقبل بزواجها وهو على قيد الحياة.

وقال حماقي، خلال لقائه في برنامج "big time podcast"، الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب على شاشة"mbc1": "مش هيجي لبنتي عريس، أنا قولتلهم لما أموت أبقوا جوزوها، لكن طول ما أنا عايش مش هيحصل".

وأضاف: "أنا أوحش من عادل إمام في عريس من جهة أمنية، أنا عارف إني هبقى وحش أوي وغلط، أنا عارف إنه غلط".

وطرح الفنان محمد حماقي مؤخرًا، أغنية "دلعنا كتير"، عبر قناته الرسمية بموقع "يوتيوب".

وأغنية "دلعنا كتير" لـ حماقي من كلمات أيمن بهجت قمر وألحان محمد حماقي وتوزيع تميم.

تم نسخ الرابط